دست‌نویس

بنظرم ما آدم‌ها در برابر عود کردن‌ آن روی سیاهِ سگ افسردگی دو راه بیشتر جلوی پایمان نیست: یک) برای گذر زمان و امید بیهوده به اعجاز ساعت، خودمان را اسیر خانه، اتاق، تخت و بالش و خواب کنیم. دو) از خانه بیرون بزنیم و زیر لب بگویم هرآنچه بادا باد! تا سر موقعش رخت جنگ تن کنیم.

+ من؟ هنوز نمی‌دانم خورشید فردا که طلوع کند کدام راه را انتخاب می‌کنم.

++ از همین حالا که هیچ‌ چیز ثابت نشده. برای تصوری که ازت ساخته بودم، دلتنگ شدم.

+++ شبی که گذشت به مراتب از خودم پرسیدم آیا گوشه‌ای از عشق و آرامش و یقین و خوشبختی‌های دنیا سهم من هم هست؟ یا نه.

++++ کاش یک جوری سرصحبت باز می‌شد.حالا با کدوم یکی از من؟ فرقی نداره.

  • مه‍ شید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی